water

משאבות חום

משאבות חום להסקה ביתית

להלן דרך חדשה לחיסכון בעלויות חימום –למוסדות ולפרטיים: משאבת חום.

בשנים האחרונות עלות המחיה על שלל ענפיה השונים התייקרה באופן משמעותי. החל מההוצאות על מזון וניקיון דרך ההכבדה בעול המיסים הגדל וכלה בעלויות האנרגיה השונות. נקודות אלו הובילו צרכנים מסוימים לחפש דרך חדשה לחיסכון.

דרך טובה לחסוך נמצאת דווקא בתחום שרבים מהאנשים כלל לא חשבו שניתן לחסוך בו.

מערכות לחימום מים

לפני הצלילה אל עובי הקורה והצגת הפתרון המהפכני הנוגע למערך חימום המים, ניתן קודם כל להציג את האפשרויות הקיימות כיום ומותקנות בבית הפרטי של אנשים שונים.

האפשרות הראשונה היא כמובן שימוש בדוד שמש או דוד חשמל. שתי אפשרויות אלו זמינות כמעט בכל בית אב אך הן סובלות מחסרון משמעותי בכל הנוגע לתפוקה בימים בהם השמיים מעוננים ולעלויות התפעול המטפסות גם הן מעלה מעלה בנסיבות מסוימות.

בשוק העסקי בו פועלים מוסדות וארגונים הזקוקים למערכות חימום מים נפוצות בעיקר מערכות לחימום מים המופעלות בבנזין, סולר או גז. כאן, אומנם אין חשיבות לתנאי מזג האוויר, אך יש שיגידו כי עלויות התפעול יקרות מאוד וגדלות משנה לשנה.

מערכות לחימום הבית

בנוסף להוצאות על חימום מים, הוצאות הנפרסות על כל השנה, ישנה הוצאה נוספת שגם היא נחשבת למשמעותית: ההוצאה על חימום הבית או המבנה בחודשי החורף. הפתרונות הנפוצים לחימום הבית הם חימום בגז, חימום בנפט או מיזוג בעוצמה ועלות גבוהה.

משאבות חום לחימום ביתי ולחימום מים

הפתרון למערכות החימום הפועלות כיום, אשר סובלות מחסרונות רבים, נמצא במערכת חימום מים / חימום ביתי חדשה הפועלת בעיקרון שונה לחלוטין ומוכרת בשם משאבות חום.

עיקרון החימום במשאבות החום דומה לפעולתו של מזגן. במסגרת חימום זה מקבלת המערכת את אנרגיית החום הזמינה בסביבה לתוך גז הנמצא במערכת הסגורה ועל ידי דחיסתו קדימה היא מעלה את הטמפרטורה.

לאחר שטמפרטורת הגז עלתה, מתקדם הגז במערכת עד לשלב חימום המים לטמפרטורה הנדרשת. בשלב זה משתחרר החום מתוך הגז עצמו ומועבר אל מערכת החימום שאז נהנית מהאנרגיה.

השימוש במערכת הכוללת משאבת חום לבית או משאבת חום למוסדות מובילה לחיסכון עצום של עד שבעים אחוז מעלויות התפעול של מערכת דומה המופעלת בגז, סולר או בנזין ולמעשה היא מערכת חימום המים האקולוגית והזולה ביותר הזמינה כיום בשוק.

משאבת החום עובדת עם מערכות הסקה קיימות או חדשות או עם חימום תת רצפתי במים.

משאבות חום - מחירים

מחירה של משאבת החום משתנה על פי גודל המשאבה ועל פי תפוקת האנרגיה שלה. לכן, מחירה יכול להשתנות בין מערכת משאבת חום המיועדת לבית פרטי לעומת משאבת חום להסקה מרכזית המותאמת למוסדות וארגונים.

בנוסף ישנן מערכות המותאמות לעבודה במזג אוויר קיצוני יותר, דבר המייקר את המערכת.

חשוב לציין כי גם במקרים בהם מחירה של משאבת החום גבוה יותר מהתקנת דוד שמש או דוד חשמל כנהוג בדרך הישנה, היא תשיב את ההחזר על ההשקעה בתוך שנה עד שלוש שנים מיום ההתקנה ותסייע להמשיך לחסוך גם לאחר תקופה זו לאור מחיר השימוש הנמוך במשאבת חום.

ההמלצה היא שלא לבחור לפעול שוב בדרכים הישנות במטרה להשיג תוצאות שונות משהיו בעבר. ניתן לפנות לחברה המתמחה בפתרונות חימום עוד היום, כזו שתדאג לאפשר ללקוחותיה ליהנות ממים חמים ומחיסכון משמעותי לכל אורך השנה, גם כאשר השמיים סגריריים במיוחד ובהינתן הרצון לחסוך.

חברה מומלצת להתקנת מערכות חימום תת רצפתי

בכדי לזכות בכל היתרונות שיש למערכות חימום תת רצפתי, חשוב להתקין אותן על ידי חברה מקצועית ומנוסה. חברת מתן הפועלת בתחום כבר מעל שני עשורים, מספקת מערכות חימום תת רצפתי מתקדמות על בסיס מים או חשמל, עם אחריות מלאה למשך עשר שנים.

היא עובדת עם מרבית היצרניות ומציעים מגוון דגמי מערכות העשויות מחומרים איכותיים ביותר. ביכולתה לספק לכל לקוח ולכל חלל מערכת מתאימה, כאשר העבודות מבוצעות עבור מחיר הגון ברמה מקצועית חסרת פשרות.

כל זאת, לצד יחס אישי ללקוח וליווי לכל אורך תהליך ההתקנה מבחינת תוכניות בניה, בחירת מערכת מתאימה ועד להתקנתה בבית.

במתן מערכות חימום תוכלו לקבל שירות של התקנת מערכות של משאבות חום בשילוב עם מערכת החימום המתאימה לכם – חימום מים, שילוב עם מערכות הסקה או התקנת מערכת מושלמת של משאבת חום וחימום תת רצפתי מבוסס מים.

הזמנת מערכת חימום תת רצפתי מחברת מתן פתרונות חימום

חברת מתן פתרונות חימום הוקמה בשנת 2002. היא מנוהלת ע”י מתן לבנוני, בעל ניסיון עשיר כקבלן המביא עימו ידע בתחומי הבניין, הבידוד, האינסטלציה והחשמל.

החברה מתמחה בהקמת מערכות חימום תת רצפתיות ובמתן פתרונות חסכוניים למערכות חימום מים והסקה קיימות, בשיטה חדשנית שהולכת ותופסת תאוצה.

החברה שואפת להעניק שירות אישי, אמין ומותאם לכל לקוח ומלווה כל פרויקט במחויבות ובאחריות.

מתחילת פעילותה, החברה ביצעה התקנות רבות עבור בעלי בתים פרטיים, בניינים משותפים, מלונות, אכסניות, מקוואות ומפעלים.

למה כדאי לעבוד עם מתן פתרונות חימום

מגוון מערכות לבחירה: החברה עובדת עם רוב החברות בשוק ותוכל להתאים את המערכת שבאמת מתאימה לכם. ניתן לבחור מבין מגוון האפשרויות את המערכת שהכי מתאימה לצרכים.

איכות החומרים: החברה בחרה את החומרים הכי איכותיים שיש, מהיצרנים הטובים בארץ ובעולם. באחריות.

ניסיון רב שנים: מעל 20 שנה בתחום החימום שמתווספות לשנים הרבות שהחברה עסקה בבניית בתים.

אחריות רבת שנים: החברה שואפת להיות תמיד שם בשביל הלקוחות שלה.

אמיתיים בייעוץ: החברה מספרת כי היא שמה את טובת הלקוח מול עיניה, וזאת גם הסיבה שהיא יודעת להגיד ללקוח כשהוא לא צריך את מה שיש לה להציע.

עבודה סופר מקצועית: אנחנו לא מתפשרים על איכות העבודה!

מוניטין מצטבר: כי אין תחליף לשם הטוב שצברה.

ראיה כוללת ופתרונות יצירתיים: כיוון שהחברה הגיעה מתחום הקבלנות, הידע המצטבר שלה בכל תחומי הבניה, מאפשר לה לתת פתרון גם במצבים מסובכים.

עבודה עברית: צוות של חבר׳ה טובים, ״משלנו״.

קשר אישי: לקוחות החברה נשארים בקשר גם אחרי גמר העבודה.

זמינות ללקוחות: הטלפון נשאר זמין גם ב- 16:00.

ללכת על בטוח בחימום הבית

מתן פתרונות חימום, תכנון ואחזקה של מערכות חימום ממליצה בחום על מגוון פתרונות תכנון, הקמה ואחזקת מערכות חימום לבתים פרטיים ומוסדות והסבת מערכות מים קיימות ומזמינים אתכם ליהנות ממערכות לחימום מים וחללי מגורים הפועלות בשיטה חסכונית, יעילה ומותאמת במיוחד עבורכם.

להזמנת מערכת חימום תת רצפתי ולקבלת עוד מידע, ייעוץ מקצועי בנושא והצעת מחיר אטרקטיבית, צרו קשר עם חברת מתן בטלפון 02-9400777.

פתרונות חימום נוספים:

המלצה חמה:

 

משאבת חום מתאימה להתקנה גם
בבתים פרטיים בהם קיימת
מערכת הסקה על בסיס מים.
גם אתם תוכלו לחמם בלי חשבון!

 

צרו עימנו קשר למידע נוסף על
התאמת פתרון של משאבת חום