חימום תת רצפתי בירושלים

כפי שיודע כל אדם המתגורר בעיר הבירה, העונה הקרה איננה קצרה ויכולה להגיע לטמפרטורות נמוכות מאוד. לכן, אין בית בירושלים שבו לא קיימים אמצעי חימום כגון מזגנים, רדיאטורים, מפזרי חום ותנורים למיניהם. בתוך כך, בשנים האחרונות גוברת הפופולאריות של חימום תת רצפתי בירושלים, המעניק שורה של יתרונות מהותיים לבעליו.

לחצו כאן למידע נוסף

מדוע כדאי להתקין חימום תת רצפתי בירושלים

ראשית, יש לציין כי חימום תת רצפתי ירושלים יכול להתבסס על חשמל או מים, כאשר ישנם יתרונות משותפים ויתרונות ייחודיים לכל מערכת. כך למשל, הסקה תת רצפתית מעניקה אוויר חם, בריא ונעים, המתפזר באופן אחיד בין חללי הבית השונים, בניגוד לאמצעי חימום אחרים שלרוב מחממים אזורים מסוימים יותר מאחרים, ולא פעם גם נוטים לייבש את האוויר. יתרה מכך, בעזרת תרמוסטטים ומערכת ממוחשבת, עם ממשק משתמש נוחה וידידותי, ניתן לבקר ולשלוט בצורה קלה על הטמפרטורות הרצויות בחדרים ובקומות הבית השונות.

חימום תת רצפתי ירושלים

כמו כן, מדובר במערכות המותקנות בצורה נסתרת, מתחת לרצפות, כך שהן אינן תופסות מקום בבית ואינן פוגמות באסתטיקה שלו. אלו גם מערכות מאוד בטוחות לשימוש, ללא חשש לכוויה של ילד או מבוגר הנוגע בגוף החימום, וללא סכנה לשריפות כפי שקיים באמצעי חימום אחרים. ניתן להתקין אותן מתחת למרבית סוגי הריצוף הקיימים, כגון אריחי שיש, קרמיקה, בטון מוחלק ופרקטים, ויתרון גדול שלהן טמון בהיותן מחממות את הריצוף. כך, אפילו בחורף הירושלמי הקר, תוכלו להסתובב יחפים על מרצפות חמימות.

יתרונות ייחודיים של מערכת חימום תת רצפתי

כאמור, יש סוגים שונים של מערכות חימום תת רצפתי, עם יתרונות ייחודיים. למשל, מערכת חימום על בסיס חשמל הינה זולה יחסית להתקנה, ועומדת בדרישות הקרינה של התקן הישראלי. לעומת זאת, מערכות חימום על בסיס מים הינן זולות יחסית לשימוש, אינן נדרשות בתחזוקה, וניתן לשלבן עם חימום מי רחצה, ג’קוזי ועוד. מערכות על בסיס מים גם משתמשות באנרגיה מתחדשת, מה שהופך אותן לירוקות וידידותיות מאוד לסביבה, ויכולות להביא לחיסכון של 80% בצריכת האנרגיה יחסית למערכות אחרות.

הזמנת חימום תת רצפתי בירושלים

להזמנת מערכת חימום תת רצפתי בירושלים ולקבלת עוד מידע, ייעוץ מקצועי בנושא והצעת מחיר אטרקטיבית, צרו קשר עם מתן פתרונות חימום בטלפון 02-9400777.