חימום תת רצפתי באריאל

כידוע, קיימים לא מעט פתרונות חימום לימות החורף, שניתן למצוא למעשה בכל בית באריאל, כגון מזגנים, תנורים ורדיאטורים. עם זאת, אנשים המבצעים שיפוץ כללי בביתם, בונים בית חדש או מחליפים ריצוף, מביעים כיום עניין גובר באפשרות של התקנת חימום תת רצפתי באריאל. בשורות הבאות נסביר מדוע.

לחצו כאן למידע נוסף

מהי מערכת חימום תת רצפתית

ישנן מערכות שונות לחימום תת רצפתי, אך העיקרון הינו זהה. אלו מערכות שמתקינים בצורה נסתרת לעין מתחת למרצפות של בית או דירה, מעל שכבת בידוד תרמי, והן מעניקות פיזור אחיד של חום העולה למעלה, נתקל בתקרה ויורד למטה. באופן כללי, ניתן לחלק את המערכות הללו לשני סוגים עיקריים.

חימום תת רצפתי באריאל

הסוג הראשון היא מערכת חימום תת רצפתי חשמלית, בה מותקנים מתחת לרצפות כבלי חשמל, שטיחים וגופי חימום. זוהי מערכת שיחסית זול להתקין אותה, אך השימוש השוטף בה יותר יקר ותלויה כמובן בתעריפי החשמל. הסוג השני הוא מערכת חימום תת רצפתי על מים, אשר בה מותקנים מתחת לרצפות צינורות מים, וקיימים מרכיבים נוספים כמו משאבת חום. המים זורמים בצנרת במעגל סגור, מתחממים ומשחררים את החום למעלה אל המרצפות. יש לציין כי מערכות אלו יותר יקרות להתקנה בהשוואה לקודמות, אך השימוש השוטף בהם זול יותר, וכמו כן, ניתן לנצל את מרכיביהן למטרות נוספות – כגון חימום מים לצרכנים בבית.

מעבר לכך, מערכות חימום תת רצפתיות כוללות מרכיבים נוספים, כגון תרמוסטטים המשמשים לבקרה ושליטה בטמפרטורה, רכזת שליטה המותקנת בארון שירות, ממשק שליטה ובקרה נוח לשימוש, חיבורים ממוחשבים ועוד. בכל מקרה, אלו המערכות עצמן אינן נראות לעין, אינן תופסות מקום בחלל, ואילו רכיביהן הגלויים מעוצבים ואינם מפריעים מבחינה אסתטית. ביחד, הם מאפשרים לשלוט במידת הטמפרטורה המבוקשת בחללי הבית השונים.

יתרונות נוספים של מערכות חימום תת רצפתיות

בנוסף לאמור לעיל, חימום תת רצפתי באריאל ובמקומות אחרים אינו מייבש את האוויר ומעניק פיזור חום אחיד ושווה, באופן שפתרונות חימום אחרים אינם יכולים לעשות. אלו גם מערכות בטוחות לשימוש, ללא חשש לכוויות, שמעניקות מרצפות חמימות בימות החורף שנעים ללכת עליהן. הן גם אינן נדרשות בתחזוקה, מפגינות אמינות גבוהה מאוד, קלות מאוד לתפעול, וקיימים יתרונות נוספים שנשמח לספר לכם עליהם.

הזמנת חימום תת רצפתי באריאל

להזמנת מערכת חימום תת רצפתי באריאל ולקבלת עוד מידע, ייעוץ מקצועי בנושא והצעת מחיר אטרקטיבית, צרו קשר עם מתן פתרונות חימום בטלפון 02-9400777.