התקנה של משאבות חום בירושלים

אם אתם מתגוררים בבית פרטי או בבניין משותף בירושלים, או שאתם מחפשים פתרונות חימום מים והסקה לארגון או מוסד, כדאי שתכירו את האפשרות המתקדמת של משאבות חום. כבר היום מותקנות לא מעט משאבות חום בירושלים, והביקוש הולך וגובר ככל שהציבור הפרטי והמקצועי מפנים את יתרונותיהן.

לחצו כאן למידע נוסף

שימושים שונים של משאבות חום

התקנת משאבות חום בירושלים יכולה לשרת גורמים רבים, החל בבתים פרטיים ודירות, דרך מפעלים ומוסדות חינוך, מקוואות, אכסניות, בתי מלון ומוסדות רבים נוספים. ניתן לעשות שימוש במערכות המבוססות על משאבות חום ירושלים לצרכים רבים, ובפרט להסקה של חללים ולחימום מים. באשר להסקה, המשאבות יכולות להתווסף אל מערכות הסקה שכבר קיימות במבנה, וכן להוות מרכיב במערכת הסקה תת רצפתית על מים שחברתנו מתכננת ומתקינה. בנוסף, ניתן לעשות שימוש במשאבות על מנת לחמם את המים המגיעים לצרכני קצה שונים בבתים פרטיים, משותפים וציבוריים, בין אם בשילוב או במקום פתרונות חימום המים הקונבנציונאליים.

מדוע משאבות חום זוכות לביקוש גבוה בירושלים

האמת היא שלא רק בעיר הבירה, אלא במקומות רבים בישראל גוברת ההתעניינות במשאבות החום. הסיבה המרכזית לכך היא הכלכלית, בימים שבהם פתרונות חימום מים והסקה רגילים מובילים להוצאות אנרגיה גבוהות, החל באלפי שקלים לשנה בבתים פרטיים ועד לעשרות ומאות אלפי שקלים במוסדות, ארגונים ומפעלים. משאבות החימום הן בעלות מקדם יעילות גבוה יותר מאשר של פתרונות חימום אחרים, ומובילות לחיסכון שיכול להגיע עד ל- 80% בהוצאות האנרגיה.

מכאן יוצא, שלפי היקף השימוש במשאבה, עלויות הרכישה שלה מוחזרות לרוב בתקופה שבין שנה לשלוש שנים. מכאן והלאה, החיסכון כולו של בעלי המשאבה. יתר על כן, מדובר במערכות אמינות ועמידות שאינן מלוות בתחזוקה מרובה או יקרה. הן גם ידידותיות לסביבה בהיותן מבוססות על אנרגיה מתחדשת, ואינן פולטות רעלים לסביבה. מעבר לכך, היתרונות שניתן להפיק תלויים בשימוש הספציפי במשאבה, והצוות המקצועי שלנו ישמח לספר לכם עליהם, ולהכווין אל הפתרון האידיאלי עבורכם.

משאבות חום בירושלים

להזמנת משאבת חום בירושלים

להזמנת משאבת חום בירושלים ולקבלת עוד מידע, ייעוץ מקצועי בנושא והצעת מחיר אטרקטיבית, צרו קשר עם מתן פתרונות חימום בטלפון 02-9400777.