כל מה שרציתם לדעת על הסקה תת רצפתית

בחיפוש אחר אמצעי הסקה נעימים, בריאים ויעילים, אנשים רבים בוחרים בשנים האחרונות להתקין מערכת חימום רצפתי. חימום תת ריצפתי מבוקש בעיקר בקרב אנשים הבונים בית חדש, משפצים בית ישן או עומדים בפני החלפת ריצוף הדירה.

מאפייניה של מערכת חימום תת רצפתית

חימום תת רצפתי לבית הינו מערכת המותקנת באופן נסתר תחת רצפות הדירה, באופן שלא תופס נפח בחלל ומעניק פיזור חום אחיד. מערכות אלו מוצעות בשוק בשתי שיטות הפעלה: מערכת חימום תת רצפתי על מים או חימום תת רצפתי חשמלי. לכל סוג של מערכת יש מאפיינים משלו.

בנוסף לכך, מערכת החימום התת רצפתי מורכבת מרכזת המותקנת בארון שירות מעוצב ונוח לשימוש, לצד חיבור ממוחשב לממשק בקרה ושליטה. היא מעניקה אפשרות שליטה במעלות החום בכל קומה וחדר בבית באמצעות תרמוסטטים.

לחצו כאן למידע נוסף

יתרונות חימום מתחת לרצפה

מערכת חימום תת רצפתית על מים או על חשמל, הפכה למאוד מוערכת ומבוקשת בזכות שורה של יתרונות:

  • שלא כמו מערכות חימום והסקה אחרות כמו מזגנים, רדיאטורים ותנורים, הסקה תת רצפתית נסתרת מהעין אינה תופסת נפח בחלל ומאפשרת לשמור על קו עיצוב אחיד במרחב.
  • מכיוון שחום נוטה לעלות למעלה, מערכות חימום תת רצפתיות מנצלות תכונה זו באופן מלא. החום שמתחיל מהרצפה וממשיך עד לתקרה מקנה פיזור אחיד במיוחד, בעוד שפתרונות חימום אחרים מתקשים לשמור על פיזור כזה.
  • שלא כמו מזגנים ואמצעי חימום אחרים המייבשים את האוויר, מערכת חימום תת רצפתי לא מייבשת את האוויר. היא מעניקה אוויר חם, נעים ובריא.
  • בעוד שאמצעי חימום אחרים עלולים להיות מסוכנים לשימוש ויכולים לגרום לכוויות, חנק ושריפות, מערכת תת רצפתית הינה בטוחה מאוד, ללא חשש לפגיעות, לרבות בקרב ילדים.
  • אם יש דבר פחות נעים בימי החורף, זה ללכת על גבי מרצפות קרות. את הבעיה הזו חימום תת רצפתי פותר ומעניק מרצפות חמימות שנעים ללכת ולשבת עליהן.
  • בימינו, מערכות חימום תת רצפתי מוצעות עם רמה גבוהה של שליטה במידת החום, בעזרת תרמוסטט בכל קומה ואפילו בכל חדר, מה שמקנה יכולת לקבוע טמפרטורה שונה בכל חלל בבית.
  • חימום רצפתי שעובד על מים עם משאבות חום מעניק אמצעי הסקה חסכוני, אמין ונעים במיוחד. זאת לצד העובדה שמדובר במערכות אמינות ביותר שאינן נדרשות בתחזוקה.
  • משאבות החום יכולות לשמש גם לחימום מי רחצה, בריכות שחייה וג’קוזי, לצד שילוב של רכיבי חימום מיוחדים נוספים כמו מחממי מגבות.
  • נמצא כי מערכות חימום תת רצפתיות על בסיס מים, עם משאבות חום, חוסכות כשלושים אחוזים בעלויות צריכת האנרגיה לעומת מערכות חימום אחרות.
  • מערכות תת רצפתיות על בסיס מים פועלות עם משאבות חום, העושות שימוש באנרגיה מתחדשת, וכך תורמות ליצירת סביבה הרבה יותר ירוקה ובריאה.
  • במערכות חימום על בסיס מים, זרימת המים הינה במעגל סגור, ללא חשש להצטברות של אבנית או נזילות.
  • מערכות חימום תת רצפתי ניתן להתקין מתחת לכמעט כל סוג של ריצוף, לרבות אריחי קרמיקה ושיש, פרקטים, בטון מוחלק ועוד.

בסיכומו של דבר

חימום הבית באמצעות הסקה תת רצפתית על בסיס מים, עם משאבות חום, מעניק פתרון יעיל וחסכוני במיוחד.

מדובר במשאבות שפועלות באופן דומה למזגן, כלומר קבלת אנרגיית חום הזמינה מהסביבה, וגז שנדחס בתוך מערכת סגורה הגורם לטמפרטורה לעלות.

לאחר שהטמפרטורות של הגז עולות, החום מתקדם בתוך המערכת וגורם למים שבצנרת החימום התת רצפתי להתחמם.

למעשה, השימוש במשאבות חום יכול לחסוך באופן ניכר בצריכת האנרגיה, ומהווה אמצעי חימום זמין וירוק. הוא משמש להסקת מערכת חימום תת רצפתי ויכול גם לשמש לחימום מערכות הסקה נוספות, לחימום מי רחצה וכדומה.

חברה מומלצת להתקנת מערכות חימום תת רצפתי

בכדי לזכות בכל היתרונות שיש למערכות חימום תת רצפתי, חשוב להתקין אותן על ידי חברה מקצועית ומנוסה. חברת מתן הפועלת בתחום כבר מעל שני עשורים, מספקת מערכות חימום תת רצפתי מתקדמות על בסיס מים או חשמל, עם אחריות מלאה למשך עשר שנים.

היא עובדת עם מרבית היצרניות ומציעים מגוון דגמי מערכות העשויות מחומרים איכותיים ביותר. ביכולתה לספק לכל לקוח ולכל חלל מערכת מתאימה, כאשר העבודות מבוצעות עבור מחיר הגון ברמה מקצועית חסרת פשרות.

כל זאת, לצד יחס אישי ללקוח וליווי לכל אורך תהליך ההתקנה מבחינת תוכניות בניה, בחירת מערכת מתאימה ועד להתקנתה בבית.

חימום תת רצפתי

הזמנת מערכת חימום תת רצפתי מחברת מתן פתרונות חימום

חברת מתן פתרונות חימום הוקמה בשנת 2002. היא מנוהלת ע”י מתן לבנוני, בעל ניסיון עשיר כקבלן המביא עימו ידע בתחומי הבניין, הבידוד, האינסטלציה והחשמל.

החברה מתמחה בהקמת מערכות חימום תת רצפתיות ובמתן פתרונות חסכוניים למערכות חימום מים והסקה קיימות, בשיטה חדשנית שהולכת ותופסת תאוצה.

החברה שואפת להעניק שירות אישי, אמין ומותאם לכל לקוח ומלווה כל פרויקט במחויבות ובאחריות.

מתחילת פעילותה, החברה ביצעה התקנות רבות עבור בעלי בתים פרטיים, בניינים משותפים, מלונות, אכסניות, מקוואות ומפעלים.

למה כדאי לעבוד עם מתן פתרונות חימום

מגוון מערכות לבחירה:  החברה עובדת עם רוב החברות בשוק ותוכל להתאים את המערכת שבאמת מתאימה לכם. ניתן לבחור מבין מגוון האפשרויות את המערכת שהכי מתאימה לצרכים.

איכות החומרים: החברה בחרה את החומרים הכי איכותיים שיש, מהיצרנים הטובים בארץ ובעולם. באחריות.

ניסיון רב שנים: מעל 20 שנה בתחום החימום שמתווספות לשנים הרבות שהחברה עסקה בבניית בתים.

אחריות רבת שנים: החברה שואפת להיות תמיד שם בשביל הלקוחות שלה.

אמיתיים בייעוץ: החברה מספרת כי היא שמה את טובת הלקוח מול עיניה, וזאת גם הסיבה שהיא יודעת להגיד ללקוח כשהוא לא צריך את מה שיש לה להציע.

עבודה סופר מקצועית: אנחנו לא מתפשרים על איכות העבודה!

מוניטין מצטבר: כי אין תחליף לשם הטוב שצברה.

ראיה כוללת ופתרונות יצירתיים: כיוון שהחברה הגיעה מתחום הקבלנות, הידע המצטבר שלה בכל תחומי הבניה, מאפשר לה לתת פתרון גם במצבים מסובכים.

עבודה עברית: צוות של חבר׳ה טובים, ״משלנו״.

קשר אישי: לקוחות החברה נשארים בקשר גם אחרי גמר העבודה.

זמינות ללקוחות: הטלפון נשאר זמין גם ב- 16:00.

ללכת על בטוח בחימום הבית

מתן פתרונות חימום, תכנון ואחזקה של מערכות חימום ממליצה בחום על מגוון פתרונות תכנון, הקמה ואחזקת מערכות חימום לבתים פרטיים ומוסדות והסבת מערכות מים קיימות ומזמינים אתכם ליהנות ממערכות לחימום מים וחללי מגורים הפועלות בשיטה חסכונית, יעילה ומותאמת במיוחד עבורכם.

להזמנת מערכת חימום תת רצפתי ולקבלת עוד מידע, ייעוץ מקצועי בנושא והצעת מחיר אטרקטיבית, צרו קשר עם חברת מתן בטלפון 02-9400777.